Mødelokaler på Sankt Helene

Få en særlig konferenceoplevelse på Sankt Helene i Tisvildeleje med professionelle mødefaciliteter, nærvær og naturskønne omgivelser.

Vores rummelige og separate konferenceafdeling er udstyret med lokaler som rummer op til 250 gæster. Større som mindre mødelokaler, hyggelige lounges, foyer med bløde siddegrupper, billardstue og højt til loftet.

Uanset om du planlægger en intensiv arbejdsdag eller en større konference, er vores faciliteter og omgivelser den perfekte ramme for jeres succes. Vi er ikke låste af stramme koncepter eller meeting designs – her kan I udfolde jer præcis som I ønsker.

Forplejning er vigtig, så energien er i top og blodsukkeret stabilt. Køkkenet på Sankt Helene prioriterer det grønne og bæredygtige – vores fokus er på så få forarbejdede fødevarer som muligt og danske råvarer i sæson er altid vores favoritter. Det ærlige køkken uden pincet, med plads til det klassiske..

Her på siden kan du hente en mødelokaleoversigt – kontakt os gerne på telefon 48709850 for svar på alle spørgsmål vedrørende møder og konferencer.

Aktuel reference:

9/1-25: “Zoologisk have i København har netop afsluttet et vellykket lederseminar på Sankt Helene. Hotellet har skabt de perfekte rammer for vores arrangement. Lokalerne var lyse, rummelige og veludstyrede, hvilket bidrog til en konstruktiv og inspirerende atmosfære. Maden var af høj kvalitet og præsenterede smukt. Vi vil gerne rose personalet for deres professionelle og venlige service. De var altid tilgængelige og imødekommende over for vores ønsker under hele lederseminatiet. Vi kan uden tøven anbefale Sankt Helene til andre, der ønsker at afholde et vellykket arrangement.”

MIL ’25

Skal du bo på Camp Sankt Helene i forbindelse med MIL 2025?